ייעוץ אישי למנהלים

 

רקע אדום

קריירה מוצלחת איננה קו לינארי, אלא דרך שיש בה עליות ומורדות. דרכם של רוב בני האדם משובצת בכישלונות קטנים וגדולים. למעשה, הכישלון הוא חלק חשוב בתהליך הלימוד בחיים. בדיוק כפי שהאבולוציה היא סדרה של חוויות ניסוי וטעיה, גם החיים מלאים מעידות בלתי נמנעות.

מנהלים העובדים בסביבה דינמית שבה המצבים משתנים במהירות, מחויבים לדעת כיצד לזהות הזדמנויות, לקבוע סדרי עדיפויות וללמוד ממשברים ומכישלונות.

המפתח להצלחה הוא היכולת ללמוד את הלקח מכל ההתנסויות האלה ולהמשיך הלאה, חכמים ומנוסים יותר, מצויידים בידע החדש. ייעוץ ארגוני למנהלים מעניק פלטפורמה מצויינת ללמידה כזאת. 

לעיתים קרובות אנחנו מגדירים את הבעיות בצורה מוגבלת מדי, המצמצמת את מרחב הפעולה שלנו.

בתהליך של ייעוץ אישי למנהלים, נזהה דפוסי חשיבה אופייניים, נבחן את התוכן הגלוי של הדברים, את הפרשנות והרגשות הגלויים והסמויים הקשורים לתוכן זה תוך שכלול היכולת להבין את מערך הנחות היסוד והשקפת עולמו של האחר.

מטרתו של ייעוץ אישי למנהלים הוא לאתגר אתכם, המנהלים, כך שתראו את עצמכם ואת העולם בבהירות ובפרספקטיבה חדשה.

תהליכו של ייעוץ ארגוני למנהלים, יעניק לכם עדשה רחבה ומדויקת דרכה תוכלו להסתכל על האתגרים הנקרים בדרככם בזמן שאתם מתווים את מסלולכם לעתיד, באופן שיתגלה לפניכם עולם מגוון של הזדמנויות ודרכי פתרון.

בהירות החשיבה והתובנות שתרכשו במסגרת תהליך של ייעוץ למנהלים, יהפכו את המתח וחוסר הוודאות להתרגשות, ואת האתגרים להזדמנויות. אחרי הכל, הדברים המעניינים ביותר קורים כאשר אנחנו סוטים מהמסלול הצפוי, מעמידים במבחן הנחות יסוד ומאפשרים לעצמנו לראות את העולם כמקום עשיר בהזדמנויות ובאפשרויות.

דילוג לתוכן